.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انبار کردن بنزین حادثه آفرید

شب گذشته انباری یک باب منزل مسکونی آپارتمانی در اثر سهل انگاری دچار آتش سوزی شد.

طی تماس های تلفنی تعدادی از شهروندان با سامانه ی سه رقمی 125 سازمان آتش نشانی رشت مبنی بر وقوع آتش سوزی واقع در بلوار لاکان، کوچه رهبر، تعداد 6 دستگاه خودروی اطفاییه به همراه 18 تن نیرو در کمتر از 4 دقیقه در محل مذکور حاضر و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام نمودند.

رفیعی مدیرعامل سازمان در خصوص علت این حادثه گفت: به علت انبار کردن چهار بشکه ی 20 لیتری بنزین در انباری ساختمان توسط یکی از ساکنین و در اثر نشت یکی از بشکه ها و رسیدن گاز بنزین به اتومات پمپ آب آپارتمان و جرقه ی ناشی از کنتاکت های آن، موجبات بروز انفجار توام با آتش سوزی را فراهم نمود که با عکس العمل به موقع آتش نشانان این حریق در کمتر از 12 دقیقه مهار و اطفا شد.

گفتنی است در این حادثه یکی از آتش نشانان در حین انجام عملیات در اثر بک درافت ( برگشت شعله) از ناحیه ی صورت و گردن دچار سوختگی شد که توسط اورژانس حاضر در محل به بیمارستان انتقال داده شد.

رفیعی به شهروندان توصیه کرد از انبار کردن هرگونه مایعات قابل اشتعال به خصوص بنزین، تینز و ... به جهت سریع الاشتعال بودن و قابلیت انفجار بالای آن ها جدا خودداری نمایند و در صورت بروز هرگونه نشت و یا آتش سوزی این گونه مایعات تا قبل از رسیدن ماموررین آتش نشانی با استفاده از خاموش کننده ی پودری نسبت به کم کردن حجم آتش و یا خاموش کردن آن اقدام به عمل آورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.339 seconds.